En dat vinden wij fijn!
Hoe meten we dat?
Wanneer je bij ons huurt, krijg je na ontvangst van de factuur een mailtje om ons een beoordeling te geven. Bij die beoordeling kan je ook commentaar achter laten. Vooral die is voor ons belangrijk. Wanneer we het goed doen, horen we dat graag. We zijn blij met de appreciatie van een tevreden klant. Het is voor alle collega’s in de filialen leuk om te horen dat ze “goed bezig” zijn.
Maar wanneer het niet zo goed liep, willen we het ook weten. Vertel het ons. We willen voortdurend werken aan onze dienstverlening, dus we gaan daar meteen mee aan de slag. We kijken op filiaalniveau wat er fout liep, en vooral: hoe kunnen we dat de volgende keer beter doen? Da’s belangrijk!
Waarom is klantentevredenheid belangrijk?
Onze klanten tevreden maken en houden, daar doen we het voor! Elke Huurlander staat ’s ochtends op met “we maken er een goeie dag van”. Een goeie dag? Ja, eentje met correcte klantendossiers, goed onderhouden machines, en met tevreden klanten.
En hoe weten we of onze klanten tevreden zijn?
Dat kan enkel als jullie het aan ons zeggen – en aan elkaar. We willen dat ook graag stimuleren. Vanaf 2022 geven we elke maand Huurland-waardebonnen van 50 euro weg aan elke 100ste klant die voor ons een review schreef. Een klant die niet enkel een cijfer gaf als beoordeling, maar die ook de moeite en de tijd nam om ons te vertellen waarom hij of zij tevreden is (of niet).
Wil jij ook kans maken op die waardebon? Stuur dan een beoordeling – met commentaar – terug nadat je de factuur kreeg. Telkens je er eentje instuurt, maak je kans op die waardebon. Leuk toch, zo’n extraatje!