Kan ik een artikel bij een ander filiaal inleveren dan waar ik gehuurd heb?
Ja, dat kan. We moeten hiervoor echter wel een meerkost aanrekenen. Elk filiaal heeft immers een eigen voorraad.
Verwante vragen
Heb ik een ID nodig om materiaal te kunnen huren?
Bij afhaling in een filiaal lezen we je ID-kaart in. Bij een online-reservatie en levering moet je alle nodige gegevens invullen op onze website.
Kan ik materiaal afmelden via de website?
Dat kan zeker. Hier vind je de link naar de afmeldmail.
Kan ik materiaal ook telefonisch afmelden?
Dat kan, in nood. We raden echter aan om schriftelijk af te melden.
Kan ik materiaal terugbrengen na sluitingstijd?
Helaas niet. Je kan in onze filialen terecht van 07:30 tot 12:00 en van 12:30 tot 17:00. Op zaterdag zijn we geopend van 08:30 tot 12:00.
Wanneer je materiaal terugbrengt, sluiten wij meteen ook het dossier en stopt je huurtijd. Die blijft lopen wanneer je na sluitingstijd iets zou terugbrengen. Dat is niet voordelig voor jou en biedt geen zekerheid voor ons.
Moet ik het gehuurde materiaal schoon terug inleveren?
Ja. We vragen om het materiaal in propere staat terug te brengen. Bij extra poetswerk moeten we extra kosten berekenen.
Volstaat het om bij afhaling te zeggen wanneer de machine mag afgemeld worden?
Dat kan. Dan staat het moment van ophalen ook meteen vast. Wanneer je dit wil wijzigen, moet je dit doorgeven aan het filiaal.
Wat als de werken klaar zijn?
Wanneer je project af is, meld je het materiaal af, bij voorkeur per mail.
Wat doe ik met de machine eens ze afgemeld is?
Eens het afgemeld is, halen wij het op binnen 3 werkdagen op.
Meer info vind je hier.