Wat zijn verbruikerskosten of slijtagekosten en hoe worden deze berekend?
We rekenen verbruikerskosten of slijtagekosten aan voor toebehoren zoals boren, slijpschijven enz.
Je vindt de prijs door op de productpagina op het icoontje te klikken naast de huurprijs. We meten de slijtage bij vertrek en opnieuw wanneer je het materiaal terugbrengt. Het verschil rekenen we aan.
Verwante vragen
Als ik materiaal huur van zaterdag tot maandag, hoeveel dagen betaal ik dan?
Je vindt alle prijzen in de prijstabel bij elk product. Daar zie je prijs per dag, weekend, week enz.
Hoe bereken ik de transportkosten voor het gehuurde materiaal?
De transportkost hangt af van het soort materiaal en van de afstand. Je krijgt de precieze prijs tijdens het bestelproces. Je kan de transportkost ook simuleren op de website.
Hoe kan ik betalen bij Huurland?
Je kan bij Huurland enkel betalen met bancontact. Wij aanvaarden geen kredietkaarten of cash.
Hoe krijg ik een factuur nadat ik materiaal heb gehuurd?
We sturen je de factuur via e-mail. Zorg dus zeker voor een correct e-mail adres.
Ik wil op rekening werken bij Huurland. Kan dat?
Na een aantal keren huren, kan je in het filiaal aanvragen om op rekening te werken. Na een positieve solvabiliteitscheck betaal je de factuur na 30 dagen.
Kan ik betalen op onze bedrijfsrekening wanneer ik materiaal huur?
Na een aantal keren huren, kan je in het filiaal aanvragen om op rekening te werken. Na een positieve solvabiliteitscheck betaal je de factuur na 30 dagen.
Kan ik later op factuur betalen?
Na een aantal keren huren, kan je in het filiaal aanvragen om op rekening te werken. Na een positieve solvabiliteitscheck betaal je de factuur na 30 dagen.
Moet ik een voorschot betalen? Hoe wordt de machine verder afgerekend?
We werken met een waarborgsysteem. Je betaalt de waarborg bij afhaling. Wanneer het materiaal is teruggebracht, brengen we de huurprijs in mindering van de waarborg. Dat verschil storten we binnen de 5 werkdagen terug op je rekening.
Als je op rekening werkt, betaal je geen voorschot.
Moet ik waarborg betalen wanneer ik materiaal huur?
Voor alle materiaal vragen wij een waarborg. Die dient om eventuele schade of verlies te dekken.
Klanten die op rekening werken, betalen geen waarborg.
Waar kan ik de prijzen vinden bij de artikelen uit de catalogus?
Bij elk product op onze website vind je de verschillende prijzen.
Wanneer ontvang ik de door mij betaalde borg terug?
We streven ernaar om elke waarborg binnen de 5 werkdagen terug te storten.